مهدی دستمرد هستم، متولد صبح روز 30 ام ، شهریور ، 1373 شهرستان گناباد (خراسان رضوی)
در حال حاضر دانشجوی کاردانی پیوسته رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم.
از حدود 11 سالگی کامپیوتر وارد خونه ما شد و شروع کار من با این اختراع بشر آغاز شد، مسلماً ابتدای کار به دلیل تفکر بچگی بیشتر وقت صرف بازی می شد. البته من از همون اول با روشن کردن سیستم به سراغ بازی نمی رفتم مسلما نصف وقت صرف کنجکاوی درون فایل ها و سیستم عامل می شد.
حتی چند باری سر کنجاوی سخت افزاری مادر بورد و پاور رو سوزوندم !!!
اما خب از 12 سالگی یعنی اول راهنمایی با اینترنت آشنا شدم در اوایل با کمک نرم افزار Multimedia Builder
 نرم افزارهای ساده و اتوران هایی رو درست می کردم که خب مشوق اینکه باعث می شد در این زمینه بیشتر پیشرفت کنم استاد زبان دوران راهنمایی من بود. خب زمان میگذشت نرم افزاری هایی شبیه MMB زیاد بودند در موضوعات و کاربرد های مختلف و من همه رو امتحان کردم ...
تا اینکه اینترنت (به اصلاح پر سرعت) ADSL وارد شهر ما شد، اون زمان برای خط 64KB با محدودیت حجمی 3 گیگابایت ماهیانه حدود 21000 تومان خرج میکردیم که اینو خانواده پرداخت می کرد !
این مسئله باعث شد که گشت و گذار در دنیای وب بیشتر بشه استفاده از سورس های نرم افزار ویژوال بیسیک و ویرایش اون همه و همه باعث می شد از درس عقب بیوفتم :دی ! خب دیگه تا اینکه اواخر سال سوم راهنمایی شد و توسط یکی از آشنا با طراحی وب آشنا شدم خب اون زمان کلی فایل ازش گرفتم که تا اونجایی که یادمه شامل (چندین ای بوک ( E-book ) آموزشی css و html بود و همینطور تصاویر مناسب برای استفاده از صفحات بود و همینطور نرم افزار Easy Php) در اون زمان خیلی این فرصت ویژه رو جدی نگرفتم و سراغ آموزش ها نرفتم که اگه الان برگردم به اون دوره شروع میکردم به یادگیری در اون زمان !
اما اون زمان شروع کردم به نصب اسکریپت های مختلف بر روی هاست رایگان Gigfa ! بیشترین اسکریپتی که نصب کردم و کار کردم لینک باکس بود، حتی یه موقع یه سامانه جالب لینک باکس هم با کمک یکی از دوستام طراحی کردم که آخرین مطالب رو با استفاده از گوگل ریدر نمایش میداد.
اما اواسط سال اول دبیرستان بیشتر روی آوردن به تغییر کد های html و css و بسیار جالب بود که میشد محتوای رو بر روی یک صفحه ایجاد ، تغییر یا حذف کرد. تابستون سال پایان اول دبیرستان خیلی بیشتر وارد این حرفه شدم و حتی چندین قالب خیلی مشکل دار نیز طراحی کردم که واقعاً در نوع خودش اصن نمی شد اسم قالب روش گذاشت. همون موقع با وردپرس آشنا شدم و با دنیای دیگه از از وب آشنا شدم.
تحصیلات خودمو در هنرستان ادامه دادم البته ... یک سال رو هم در رشته تجربی به این دلیل که نمیخواستم از دوستام دور باشم ادامه دادم که اشتباه بود و باعث شد یک سال از تحصیل رو دوباره بگذرونیم !
طراحی وب و کار با وردپرس و همینطور طراحی گرافیک رو از 15 سالگی بطور متوسط و از 16 سالگی بطور حرفه ای شروع کردم.
الان هم همچنان در حال یادگیری و پیشرفت هستم.
این متن به مرور زمان بروز می شود. :)